Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2022. február 6., vasárnap

Francia hagymakarika

 

Hozzávalók

 3 főre
  1. Panírozni
  2. 2 nagy fej vöröshagyma
  3. A panírhoz
  4. 2 g só
  5. 12 g sütőpor
  6. 150 g búzaliszt (BL55)
  7. 15 ml étolaj
  8. 230 ml sör - világos
  9. 1 db tojás (közepes, "M"-es méretű)
  10. A sütéshez
  11. étolaj
  1. A hagymákat pucold meg, majd 1 cm vastag szeletekre karikázd fel.

    Francia hagymakarika recept lépés 1 foto
  2. Szedd szét a karikákat.

    Francia hagymakarika recept lépés 2 foto
  3. Egy tálban keverd össze a lisztet, sütőport, sót tojást és az olajat és a sört. Keverd teljesen simára.

    Francia hagymakarika recept lépés 3 foto
  4. A hagymakarikákat először mártsd a "panírba", majd 190 C-os forró olajban süsd aranybarnára őket.

  5. Szalvétán csurgasd le és kész is a francia hagymakarika! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése