Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2022. december 10., szombat

Alföldi csípőstekercs recept

4 csirkemellfilé (8 szelet kb 80 dkg) só A töltelékhez: 25 dkg csípős kolbász 1 db hegyes erőspaprika 1 fej vöröshagyma 10 dkg füstőlt szalonna 1 ek rizsliszt vagy GM zabpehelyliszt A panírozáshoz: rizsliszt tojás GM zsemlemorzsa A sütéshez: étolaj vagy kókuszzsír Jelenleg itt vagy: Főoldal > Szárnyas receptek > Csirke > Csirkemell > Alföldi csípőstekercs Alföldi csípőstekercs recept Alföldi csípőstekercs Beküldve: 2021.10.08. Kategória: Csirkemell Küldte: scarlett69 Látták: Miben készült? Főzőlap Melyik évszakban? Egész évben Konyha: Magyar 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars 4,68 csillag 24 értékelés alapján Nehézségi szint: Kezdőknek Elkészítési idő: 60 perc Mennyiség: 4 fő részére Mennyibe kerül? Megfizethető Hirdetés Hozzávalók: 4 csirkemellfilé (8 szelet kb 80 dkg) só A töltelékhez: 25 dkg csípős kolbász 1 db hegyes erőspaprika 1 fej vöröshagyma 10 dkg füstőlt szalonna 1 ek rizsliszt vagy GM zabpehelyliszt A panírozáshoz: rizsliszt tojás GM zsemlemorzsa A sütéshez: étolaj vagy kókuszzsír Elkészítése: A töltelékhez az apró kockára vágott szalonnát üvegesre pirítjuk és kiszedjük zsírból. A visszamaradt zsírban megpirítjuk a megtisztított, felkockázott hagymát és az apróra vágott zöldpaprikát, majd hozzáadjuk a karikára vágott kolbászt. Kevés liszttel (én GM zabpehelylisztet használtam) megszórjuk, pár percig pirítjuk, ha szükséges fűszerezzük, majd hagyjuk kihűlni. A húst óvatosan kiklopfoljuk, sózzuk, majd a hosszabbik felére vékony csíkban rendezzük a tölteléket, óvatosan feltekerjük, majd rizslisztbe, felvert, sóval ízesített tojásba, GM zsemlemorzsába panírozzuk. Bő, forró zsíradékban kisütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése