Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2021. október 20., szerda

Felhő szelet

 a tésztához:

15 dkg zsír

2,5 dl víz

15 dkg liszt

6 tojás

a krémhez:

4 csomag vaníliás puding

1 l tej

25 dkg cukor

25 dkg Rama

5 dl Hulala tejszín

a tetejére:

porcukor

Elkészítés:

A tésztához a zsírt a vízzel felforraljuk, majd hozzáadjuk a lisztet és a tűz fölött addig keverjük, amíg szépen össze nem áll. Levesszük a tűzről, kicsit hűlni hagyjuk, majd egyenként hozzáadjuk a tojásokat, mindegyiket alaposan eldolgozva. A tésztát elfelezzük, és kizsírozott tepsiben 200 fokra előmelegített sütőben 30 perc alatt megsütjük. (15 percig nem szabad kinyitni a sütőt!)

A második tészta megsütése után még a tepsiben szépen felvágjuk, mert amikor összerakjuk a krémmel, már nem lehet szépen szeletelni.

A krémhez a négy csomag pudingot a tejben a cukorral megfőzzük. A Ramat kihabosítjuk és a még langyos krémet adagonként eldolgozzuk vele.

A Hulalát keményre verjük.

A tésztára először a pudingos krémet, majd a tejszínhabot tesszük rá, aztán jönnek az előre felvágott tészta darabok a tetejére. Porcukorral megszórjuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése