Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2020. november 8., vasárnap

Labanc pecsenye

 Hozzávalók:

  • 6 vastagabb szelet tarja
  • só, bors ízlés szerint
  • mustár

Töltelék:

  • 6 szelet füstölt, főtt sonka
  • 6 szelet kicsit keményebb sajt

Panírhoz:

  • 3 ek finomliszt
  • 1,5 tk fűszerpaprika
  • Elkészítése:

    A sütőt 190 fokra, hőlégkeveréssel előmelegítjük.

    A tarjaszeleteket kissé kiklopfoljuk, majd sózzuk és borsozzuk mindkét oldalát.

    Az egyik felét megkenjük mustárral, majd teszünk rá 1-1 szelet sonkát és sajtot, majd félbe hajtjuk az egészet. Pár helyen fogvájóval megtűzzük.

    A lisztbe belekeverjük a paprikát, majd ebbe mártjuk a húsokat.

    Az elkészült husikat egy sütőpapírral fedett tepsire sorakoztatjuk és betoljuk az előmelegített sütőbe. 2-3 alkalommal megfordítva, 25-30 perc alatt szép pirosra sütjük mindkét oldalát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése