Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2020. november 8., vasárnap

Almás krémes:

 Almás krémes:

Tészta 6 tojás,6 ek cukor,6 ek liszt, fél csg sütőpor,6 ek viz,7 alma.
Töltelék:6 dl tej,6 ek liszt,1 tojás,1 csg vaníliásukkor 25 dkg margarin,20 dkg cukor 1 mk őrölt fahéj 1 tábla keserű csoki.
Elkészítés: tészta 6 tojás sárgáját cukorral és a vízzel fehéredésig keverjük. Á tojás fehérjét felverjük kemény habbá majd hozzákeverjük a tojásos masszához, lisztbe elkeverjük a sütőport és fakanállal hozzáadjuk a tojásos masszához. A meghámozott almát lereszeljük vagy felszeleteljük és sütő papírral bélelt tepsibe tesszük megszórjuk fahéjjal és a masszát az almára öntjük kb 35 percig sütjük 180 fokon. Tepsi méret 22x34.A tésztát teljesen kihütjük.Elkészítjük a krémet a 6 ek lisztet a tojással és kevés tejjel simára keverjük a többi tejet feltesszük forralni és a simára kevert masszával összefőzzük.a margarint a vaniliás cukorral és a porcukorral simára keverjük és összekeverjük a főtt krémmel. Á tepsiből kiborítjuk a tésztát ugy hogy az alma legyen felül lehúzzuk róla a sütő papírt és a kész krémet rákenjük. Á krém tetejére reszeljük a csokit és fogyasztható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése