Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2020. november 8., vasárnap

BARACKLEKVÁROS PISKÓTA SZELET

 Hozzávalók:

22x36 cm-es tepsihez
6 db tojás
15 dkg cukor
3 evőkanál víz
16 dkg liszt
1 csomag sütőpor 

+ ízlés szerint sárgabarack lekvár (vagy más lekvár)

Elkészítés: 
  1. A tojásokat szétválasztjuk. A fehérjét és a cukor felét kemény habbá verjük. A sárgáját a cukor másik felével krémesre/habosra keverjük (fehéredésig), majd hozzákeverjük a vizet is. 
  2. A fehérjehabhoz hozzáadjuk a sárgája masszát, a liszttel elkevert sütőport is beleszitáljuk és óvatosan összekeverjük.
  3. Beleöntjük a kivajazott/lisztezett tepsibe és előmelegített 180 fokos légkeveréses sütőben kb. 13-15 percig sütjük (hagyományos sütőben is lehet). A sütési idő csak tájékoztató jellegű, sütőtől függően eltérhet - végezzünk tűpróbát!
  4. A kihűlt tésztát kettévágjuk függőlegesen, lekvárral megkenjük az egyik lapot, majd ráhelyezzük a másik lapot, enyhén rányomjuk. Porcukorral megszórjuk a tetejét, és szeletelve tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése