Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2020. november 7., szombat

PARADICSOMOS-BAZSALIKOMOS RAKOTT TÉSZTA

 HOZZÁVALÓK

  • 79.5dkgparadicsomszósz
  • 2dlvíz
  • 60ml olívaolaj
  • 2dkgbazsalikom
  • 4gerezdfokhagyma
  • 2tk
  • 1tkfekete bors
  • 2ekszárított oregánó
  • 45.5dkgFusilli tészta
  • 4dbparadicsom

    ELKÉSZÍTÉS

    1. A paradicsomszószt, a vizet és az olajat egy tálba öntjük, majd beletesszük az apróra vágott bazsalikomot, fokhagymát, a sót, a borsot és az oregánót. Beleöntjük a tésztát a szószba, majd alaposan összekeverjük.
    2. Egy tepsit olívaolajjal kikenünk, majd beleöntjük a paradicsomszószos tésztát. A tetejére rátesszük a paradicsomkarikákat, egy csipet sóval megszórjuk, majd 230 fokos sütőben 40-45 percig sütjük. Miután elkészült, friss, apróra vágott bazsalikommal tálaljuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése