Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2020. november 7., szombat

CSIRKÉS-BORSÓS RAKOTT TÉSZTA

 HOZZÁVALÓK

  • 40dkgcsirkemellfilé
  • bors
  • 4ek olívaolaj
  • 20dkgcsiperke gomba
  • 20dkgzöldborsó
  • 2.5dlfőzőtejszín
  • 40dkgspagetti
  • vaj

  • 20
    dkg
     sajt

    ELKÉSZÍTÉS

    1. A megmosott, szárazra törölt csirkemellfilét felkockázzuk, és megsózzuk, megborsozzuk. Az olívaolajat felforrósítjuk, és kissé megpirítjuk rajta a húskockákat. Hozzáadjuk a megtisztított, és felszeletelt gombát és együtt pároljuk 15-20 percig, végül beleöntjüka felengedett borsót, és további 5-10 percig pároljuk. Felöntjük a tejszínnel, ha szükséges megsózzuk, megborsozzuk, és kis lángon sűrűre főzzük a ragut.
    2. A spagettit a csomagoláson található előírás szerint forró, sós vízben kifőzzük és leszűrjük, majd összekeverjük a tejszínes raguval. Egy tűzálló edényt vékonyan kikenünk vajjal, beletesszük a tésztát, a tetejét megszórjuk reszelt sajttal és előmelegített sütőben addig sütjük, míg a sajt megpirul a tetején.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése