Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2019. január 2., szerda

Bakonyi sertésborda


HOZZÁVALÓK:
  • sertéskaraj
  • 15 dkg füstölt szalonna
  • 50 dkg gomba
  • 1 db paprika
  • 1 db paradicsom
  • 2 dl tejföl
  • 2 evőkanál finom liszt
  • 2 teáskanál pirospaprika
  • 1 fej vöröshagyma
  • só, bors ízlés szerint
ELKÉSZÍTÉS:
A karajszeleteket kiklopfoljuk, sózzuk. A szalonnát vékony csíkokra, a hagymát apróra vágjuk. A paprikát, paradicsomot felkockázzuk. A gombát megmossuk, szeletekre vágjuk. A szalonnát lepirítjuk, a pörcöket kiszedjük. A hússzeleteket lisztbe forgatjuk, és a zsírban elősütjük, majd félretesszük.

A zsíron megdinszteljük a hagymát, hozzáadjuk a paprikát, paradicsomot és pár percig pároljuk. Beletesszük a gombát, sózzuk, borsozzuk, pirospaprikát szórunk rá. Ha a gomba levet engedett, beletesszük a hússzeleteket és puhára pároljuk. Ha szükséges, kevés vizet vagy alaplevet öntünk hozzá. Amikor a hús már puha, készítünk egy tejfölös habarást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése