Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2022. december 10., szombat

Zöldséges rakott csirkemell

Hozzávalók: 1 db csirkemell filé (kb. 25-30 dkg) 50 dkg fagyasztott zöldség (vegyesen) 2 dl tejföl 1 db tojás 10 dkg trappista sajt 1 gerezd fokhagyma 1 csokor petrezselyem só bors olaj 1 Szeleteld fel a csirkemellet, sózd és borsozd. 2. A zöldségeket főzd meg forró vízben, de ne főzd túl, a sütőben még puhulni fognak. 3. Melegítsd egy kevés olajat egy serpenyőben, és süsd meg benne a csirkemell szeleteket. 4. Tedd az elősütött csirkemell szeleteket egy hőálló tálba. 5. Halmozd rá az előfőzött zöldségeket. 6. Üsd a tojást egy keverőtálba, reszeld hozzá a fokhagymát és habard el. 7. Aprítsd fel a petrezselyemet. 8. Keverd a felaprított petrezselymet, tejfölt a tojáshoz, sózd meg és keverd simára. 9. Öntsd a telfölös masszát a zöldséges rakott csirkemellre. 10. Reszeld le a sajtot. 11. Szórd meg a reszelt sajttal a tetejét. 12. Tedd a zöldséges rakott csirkemellet 180 fokra előmelegített sütőbe, és süsd 20-25 percigr:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése