Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2019. január 2., szerda

Lusta lángos - gyors, finom, ráadásul a tésztája a hűtőben napokig eltartható

Hozzávalók:
3 dkg élesztő
fél liter tej
1 kg liszt
2 dl tejföl
1 evőkanál só
Elkészítés:
Az élesztőt langyos tejben megfuttatjuk, és a liszttel, a tejföllel és a sóval nem túl lágy tésztát gyúrunk belőle. Letakarjuk, és kb. fél órát langyos helyen kelesztjük.
Ezután a tésztát kb. fél cm vastagra kinyújtjuk, és tetszés szerint formára kiszaggatjuk.
Forró olajban, frissen annyit sütünk ki belőle, amennyi éppen elfogy.
A maradékot kiolajozott zacskóba téve, 1 héten keresztül akkor sütünk belőle, amikor akarunk. Hűtőben (nem a fagyasztóban) tároljuk.
sajttal, fokhagymával, tejföllel megszórva nagyon finom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése