Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2019. január 1., kedd

Citromos sertésragu recept


Főoldal » Receptek » Húsételek receptjei » Citromos sertésragu recept

Citromos sertésragu recept

Elkészítési idő60 perc

A Citromos sertésragu hozzávalói:
sertéscomb (min. 0,5 kg)
fél pohár tejföl
2 dl tejszín
2 dl tej
1 gerezd fokhagyma
1 púpos evőkanál étkezési keményítő
1 citrom reszelt héja és leve
apróra vágott rozmaring
só, bors
kevés olaj


A Citromos sertésragu elkészítési módja:
A kockára vágott sertéscombot kevés olajon megpároljuk, majd lepirítjuk. Sózzuk, borsozzuk. Pár perc múlva kiszedjük. A helyére tesszük az egy gerezd fokhagymát, lereszelve! Amikor már illata van, akkor hozzáadjuk a citrom lereszelt héját és a levét. Ebbe tesszük a krémet, s végül vissza a kiszedett húst. Pár percig összefőzzük, s gyorsan, csakis melegen tálaljuk, különben a krém összeugrik, a belevalók elválnak egymástól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése