Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2018. november 21., szerda

Fantasztikus Sport szelet

Hozzávalók:
50 dkg darált keksz,
4 ek. kakaópor,
25 dkg margarin,
20 dkg cukor,
2 dl tej,
1/2 dl rum,
2 ek. olaj,
20 dkg étcsoki.


Elkészítés:
A margarint, cukrot, tejet összeolvasztjuk. A tűzről levéve a rumot is hozzáadjuk. A kakaóporral elkevert kekszre öntjük és jól összedolgozzuk. Szögletes formába nyomkodjuk. A csokit vízgőz felett összeolvasztjuk az olajjal és rácsorgatjuk a kekszes alapra. Jól behűtjük, hogy a cukor és a margarin megdermedjen. Hosszúkás formára szeleteljük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése