Magamról

Saját fotó
Nagykáta, Pest., Hungary
MAGAMRÓL:MAGYARORSZÁGON-NAGYKÁTÁN SZÜLETTEM.ITT ÉLEK.EGY LÁNYOM , EGY FIAM ,ÉS NÉGY UNOKÁM VAN. 41 ÉVIG DOLGOZTAM,A MUNKÁMAT NAGYON SZERETTEM.JELENLEG A CSALÁD AZ ÉLETEM KÖZPONTJA.SZERETEM A VIRÁGOKAT, SOKAT KERTÉSZKEDEM-ÉS AZ UNOKÁIMMAL FOGLALKOZOM.KEVÉS SZABAD IDŐMBEN INTERNETEZEM.70 ÉVES MÚLTAM. SZERETETTEL KÖSZÖNTELEK AZ ÚJ OLDALAMON.RÉGI PPS-EK A KATT IDE KÉPEN MEGTALÁLHATÓK

Régi pps lapom itt:

2018. július 11., szerda

Praktikus felöntőlé savanyúsághoz

Hozzávalók

 25 üveg 
  1. 5 liter víz
  2. 7,5 dl 20%-os ecet
  3. 1 kg cukor
  4. 5 evőkanál só
  5. 2 púpos kávéskanál borkénpor
  6. 1 kávéskanál nátrium-benzoát

Elkészítés

10 perc
  1. Az összes hozzávalót egy nagy fazékba öntjük és addig keverjük, amíg teljesen feloldódik minden hozzávaló. Utána flakonokba töltjük, rátekerjük a kupakot és felhasználásig a spájzba tároljuk.
    Mivel az apró uborkát szeretjük egyszerre csak 1-2 üvegre való van. Megmosom az ubikat, tiszta üvegbe fűszereket rakok, bele az ubi, ráöntöm a kész levet, lezárom és mehet a polcra! Csalamádénál lereszeltem minden hozzávalót, kevés egész köményt kevertem hozzá, belenyomkodtam a tiszta üvegekbe, felöntöttem a lével, lezártam és ment a polcra! Ez a lé kb. 25 üveg csalamádéhoz elég!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése